Klachten

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Allesvoorindetuin.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.


Vermeld de volgende onderstaande punten:
Wat is het probleem?
Maak een foto van het product en voeg deze toe aan het contactformulier.
Vermeld uw persoonsgegevens.
Vermeld het ordernummer van de factuur.
Vermeld de aankoopdatum van het product.

Hoe behandelt Allesvoorindetuin.nl een klacht?
Uitgangspunt bij het afhandelen van artikelklachten zijn de wet en de Algemene Voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk.
Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht.
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen.
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht per post, e-mail of telefonisch indienen.


Allesvoorindetuin.nl
Stavangerweg 31
9723 JC Groningen
T | 050 - 211 03 21
E | klantenservice

Wij gebruiken cookies voor analyse, veiligheidsdoeleinden, het goed functioneren en het persoonlijker
maken van de website. Gaat u verder op de site? Dan geeft u ons toestemming om cookies te plaatsen.

Lees hier meer over cookies & uw privacy.
Sluiten